Albert Heijn

XL

 

Een nieuw ontwikkelde XL Formule voor Albert Heijn waar vers en echt goed eten weer in het middelpunt staat. Met meer dan 200 aan het assortiment toegevoegde kwaliteitsproducten en met personeel als ‘masters’ op hun vakgebied een ware super-market-place waar je alles kunt vinden wat je maar nodig hebt. 

Een winkel waar voedsel de hoofdrol speelt, het overige is naar de achtergrond gebracht. Dit hebben we bereikt door de producten in de spotlight te zetten en de architectuur een minder prominente rol te laten spelen. Door gebruik te maken van natuurlijke kleuren en materialen is een heldere balans gecreëerd tussen product en winkel. Eigentijds en vooruitstrevend in plaats van traditioneel. Ook de instore communicatie, ontwikkeld in samenwerking met bureau Blink, is volledig herzien. Gekozen voor een informatieve, in plaats van een inspirerende tone of voice. Immers het product en ook de medewerker dienen te inspireren. De vernieuwde winkel- lay out met heldere zichtlijnen naar de verschillende afdelingen zorgen in combinatie met nieuwe productpresentaties voor een nieuwe winkel ervaring…. Dit ís de beste Supermarkt. 

Fotografie: Blink